Komunikat. Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o ich używaniu w naszej Polityce Prywatności oraz dowiedz się jak zmienić ustawienia cookie na stronach producenta Twojej przeglądarki. Korzystając z portalu dobra24.pl wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki. [x] ZAMKNIJ
Burmistrz
Burmistrz Dobrej
Andrzej Piątkowski
e-mail: tel: 63 2799920



Do zakresu zadań Burmistrza należą : 

1) jest kierownikiem urzędu,
2) jest pracodawcą w rozumieniu prawa pracy wobec pracowników urzędu i
kierowników jednostek organizacyjnych,
3) kieruje bieżącymi sprawami gminy,
4) reprezentuje gminę na zewnątrz i prowadzi negocjacje w sprawach
dotyczących gminy,
5) wydaje decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji
publicznej,
6) udziela upoważnień w sprawach należących do jego wyłącznej kompetencji,
7) zarządzanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof,
8) jest terenowym szefem obrony cywilnej,
9) jest przewodniczącym Miejsko-Gminnego Komitetu Przeciwpowodziowego,
10) burmistrz ma prawo wglądu w dokumenty sołectwa oraz wstępu do
pomieszczeń i budynków należących do sołectwa,
11) burmistrz sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością:
- zastępcy burmistrza w zakresie objętym pkt 2 ppkt 1)
- sekretarza
- skarbnika
- obsługi prawnej.
12) przedkłada Radzie projekty uchwał,
13) określa sposoby wykonywania uchwał Rady.

HARMONOGRAM IMPREZ NA 2017 ROK
HARMONOGRAM IMPREZ NA 2017 ROK
HARMONOGRAM IMPREZ NA 2017 ROK
VI splawikowe zawody wedkarskie
Turniej strzelecki 2017
XXVI Dni Dobrej
<< Maj 2017 >>
Pn Wt Sr Cz Pi So Nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
software, design, hosting by Dobranet.pl