Komunikat. Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o ich używaniu w naszej Polityce Prywatności oraz dowiedz się jak zmienić ustawienia cookie na stronach producenta Twojej przeglądarki. Korzystając z portalu dobra24.pl wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki. [x] ZAMKNIJ
Burmistrz
Burmistrz Dobrej
Andrzej Piątkowski
e-mail: tel: 63 2799920



Do zakresu zadań Burmistrza należą : 

1) jest kierownikiem urzędu,
2) jest pracodawcą w rozumieniu prawa pracy wobec pracowników urzędu i
kierowników jednostek organizacyjnych,
3) kieruje bieżącymi sprawami gminy,
4) reprezentuje gminę na zewnątrz i prowadzi negocjacje w sprawach
dotyczących gminy,
5) wydaje decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji
publicznej,
6) udziela upoważnień w sprawach należących do jego wyłącznej kompetencji,
7) zarządzanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof,
8) jest terenowym szefem obrony cywilnej,
9) jest przewodniczącym Miejsko-Gminnego Komitetu Przeciwpowodziowego,
10) burmistrz ma prawo wglądu w dokumenty sołectwa oraz wstępu do
pomieszczeń i budynków należących do sołectwa,
11) burmistrz sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością:
- zastępcy burmistrza w zakresie objętym pkt 2 ppkt 1)
- sekretarza
- skarbnika
- obsługi prawnej.
12) przedkłada Radzie projekty uchwał,
13) określa sposoby wykonywania uchwał Rady.

HARMONOGRAM IMPREZ NA 2017 ROK
HARMONOGRAM IMPREZ NA 2017 ROK
HARMONOGRAM IMPREZ NA 2017 ROK
<< Czerwiec 2017 >>
Pn Wt Sr Cz Pi So Nd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
software, design, hosting by Dobranet.pl