Komunikat. Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o ich używaniu w naszej Polityce Prywatności oraz dowiedz się jak zmienić ustawienia cookie na stronach producenta Twojej przeglądarki. Korzystając z portalu dobra24.pl wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki. [x] ZAMKNIJ
Pytania do burmistrza

burmistrz dobrej

Szanowni Państwo

Jeżeli ktoś z Państwa chciałby zadać pytanie dotyczące pracy naszego samorządu, to serdecznie zapraszam

Burmistrz Dobrej  
Andrzej Piątkowski

Kategorie
Inne... [29]
Kategoria: Ekologia
Autor: Ryszard | Data: 2018-02-10 10:45:31 | E-mail: ryszardko@wp.pl | Kategoria: Ekologia
Pytanie:
W tygodniu Eko-Gab zabierał śmieci - worki żółte, niebieskie i zielone, ludzie mieli powystawiane z każdego rodzaju po kilka worków, a zabierając śmieci powkładano w bramy TYLKO JEDEN WOREK!!!!!!!!!!! Więc się pytam w co mamy kłaść. Pracownik na pytanie - dlaczego jeden worek, jak są wystawione kilka, odpowiedział - worków nie ma. Więc pytanie do burmistrza - jak to działa i w co mamy kłaść, bo ja nie będę specjalnie chodził do Gminy po worek, płacę za śmieci więc worki powinny być . I jak teraz ludzie mają segregować śmieci, mając TYLKO JEDEN WOREK ŻÓŁTY??????????????????????? Sprawa nadaje się chyba do TVN. Takie rzeczy tylko w Dobrej. Proszę o odpowiedź na forum publiczny.
Odpowiedź:

Szanowny Panie

Uprzejmie informuję, że wszelkie reklamacje dotyczące odbioru odpadów komunalnych należy zgłaszać w terminie 2 dni roboczych po planowanym terminie odbioru nieczystości do biura EKO-GAB pod nr tel. 63 288 72 69 lub Urzędu Miejskiego w Dobrej (tel. 63 279 99 23). Po konsultacji z pracownikami EKO-GAB ustalono, że przytoczona przez Pana sytuacja mogła mieć miejsce 26 stycznia br. Było to zdarzenie incydentalne i dotyczyło jedynie kilku posesji. Do osób, które zgłosiły niedostateczną ilość worków w ciągu kilku dni pracownicy EKO-GAB dostarczyli odpowiedni rodzaj i ilość worków umożliwiający prawidłową segregację odpadów. Firma EKO-GAB chętnie dostarczy Panu worki. Proszę o kontakt telefoniczny, tak aby został ustalony adres, pod który mają być one dowiezione. Nadmienię także, że worki są cały czas dostępne w Urzędzie Miejskim w Dobrej – pok. nr 5.

 

Z poważaniem

Andrzej Piątkowski
Burmistrz Dobrej

 

Autor: mieszkanka Dobrej | Data: 2017-04-12 11:05:02 | Kategoria: Ekologia
Pytanie:
Witam Pana
moje pytanie dotycz odbioru popiołu w sezonie nie grzewczym.Ostatni wyodrębniony w harmonogramie odbiór popiołu był w m-cu kwiecień br. a co jeśli ktoś ma popiół przez kolejne miesiące aż do następnego sezonu grzewczego - tego w harmonogramie nie ujęto. W poprzednich latach sprawa była prosta w dniu odbioru zabierano najpierw pojemnik z odpadami póżniej z popiołem ( lub odwrotnie) a teraz nic nie wiadomo.
Odpowiedź:

W odpowiedzi na pytanie z dnia 12 kwietnia br. dotyczące odbioru popiołu uprzejmie informuję, że po za sezonem grzewczym popiół zostanie odebrany w dodatkowych terminach:
29 maja – grupa 4 (Czajków, Długa Wieś, Mikulice, Potworów, Stefanów)
   - grupa 6 (Miasto Dobra: ul. Dekerta, Kilińskiego, Kościuszki, Łąkowa, Narutowicza, Parkowa, Słoneczna, Sperczyńskiego, Świętojańska, Zamysłów)
30 maja  - grupa 1 (Dąbrowa, Kościanki, Miłkowice, Rzymsko, Rzymsko BG, Strachocice, Strachocice Kol.)
   - grupa 5 (Linne, Moczydła, Ostrówek, Ugory, Żeronice)
   - grupa 7 (Miasto Dobra: ul. 1-Maja, Czereśniowa, Konopnickiej, Mickiewicza, Mały Rynek, Morelowa, Okrzei, Orzeszkowej, Prusa, Sienkiewicza, Słowackiego, Wiatraki, Wiśniowa, Wojska Polskiego)
31 maja – grupa 2 (Januszówka, Łęg Piekarski, Młyny Piekarskie, Piekary, Skęczniew, Wola Piekarska, Zborów)
2 czerwca – grupa 3 (Chrapczew, Czyste, Dąbrowica, Dąbrowica Kol., Józefów, Kaczka, Rechta, Stawki, Szymany, Zagaj)
Informacja o dodatkowych terminach odbioru popiołu została zamieszczona na stronie internetowej (www.dobra24.pl) oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej, jak również rozesłana w formie kurend.

         z wyrazami szacunku
         Burmistrz Dobrej
         Andrzej Piątkowski
 

Autor: XYZ | Data: 2017-02-24 17:22:53 | E-mail: xy.91@wp.pl | Kategoria: Ekologia
Pytanie:
Dzień dobry
Mam do Pana Burmistrza pytanie dotyczące nowej firmy, która będzie od 1.03. zajmowała się odbiorem odpadów w naszej gminie. Chciałabym się dowiedzieć co z koszami, które dostaliśmy od poprzedniej firmy? Czy one będą odbierane? Jak? Kiedy? Gdzie? A jak zostaną dostarczone nowe? Czy segregacja będzie wyglądała tak samo? Nigdzie nie ma takiej informacji. W "Dobrzaninie", w gazecie, która nie dociera do wszystkich jest napisane, że nowy harmonogram będzie dostępny na stronie gminy od 1.03. Jednak co z osobami starszymi, które nie mają dostępu do Internetu? Myślę, że terminarz odbioru odpadów powinien dostać każdy mieszkaniec. Na dzień dzisiejszy nikt nic nie wie.
Pozdrawiam XYZ
Odpowiedź:

Szanowna  Pani!

Uprzejmie informuję, że od 1 marca 2017 r. odpady komunalne od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Dobra odbiera Zakład Usług Komunalnych „EKO GAB” s.c.
Wykonawca ten został wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego w dniu 31 stycznia br.

W przypadku nieruchomości zamieszkałych pojemniki do odbioru odpadów zmieszanych pozostają te same (nie nastąpi ich wymiana). Worki przeznczone do odbioru odpadów segregowanych będzie zapewniał ZUK „EKO-GAB”, jak również będą one dostępne w Urzędzie Miejskiemu w Dobrej w pokoju nr 5.

Informacja o nowych harmonogramach odbiorów odpadów komunalnych została przekazana sołtysom, których zadaniem było wywieszenie jej na tablicy ogłoszeń i rozesłanie w formie kurendy. ZUK „EKO-GAB” dostarczy harmonogramy mieszkańcom wsi podczas pierwszego odbioru odpadów.

Harmonogramy odbioru odpadów dostępne są również na stronie internetowej www.dobra24.pl oraz w Urzędzie Miejskim w Dobrej (pokój nr 5). 

Z poważaniem
Andrzej Piątkowski
Burmistrz Dobrej

Autor: mieszkanka | Data: 2016-02-09 11:46:18 | Kategoria: Ekologia
Pytanie:
Szanowne Panie!

Ze względu na ochronę danych osobowych nie możemy umieścić dosłownie zapytań, które do nas wpłynęły. Umieszczamy pytania z wykropkowanymi danymi osobowymi, natomiast odpowiedź poniżej.

Witam Pana
moje pytanie dotyczy "skwerku zieleni" , który był na narożniku ulicy Okrzei i Mały Rynek.Otóż Pan który kupił nieruchomość po (…) na ulicy Mały Rynek zrobił sobie z tego kawałka zieleni prywatny parking. Proszę spojrzeć jak to wygląda - w samym centrum - jedno rozjeżdżone bagno. Miejsca do parkowania ten pan ma bardzo dużo bo na około jest parking a i dojazd na własną działkę ma z drugiej strony. Proszę coś z tym zrobić bo wygląda to fatalnie.
Pozdrawiam

Witam serdecznie - mam pytanie czy p. (..) z małżonką, którzy kupili działkę po p. (…) w Dobrej ul.Mały Rynek+Okrzei to kupili tą działkę wraz z kawałkiem zieleni na którym zrobili sobie prywatny parking. Jak pamiętam to ten skrawek zieleni należał do Gminy a teraz likwidują ten niewielki skrawek zieleni. Oni mają wjazd na działkę z drugiej strony i cały parking kolo dworca.
Jak to wygląda?
Odpowiedź:

Szanowne Panie!


W odpowiedzi na powyższe pytania informuję, że dla terenu wskazanego w zapytaniu właścicielem jest Powiat Turecki. W związku z tym właściwym adresatem jest Starostwo Powiatowe w Turku. 
Prosimy o kontakt telefoniczny (63 2799939) do Urzędu Miejskiego w Dobrej lub osobisty w godzinach pracy Urzędu, pok. nr 6 w celu szerszych informacji.
Szczegółowych informacji udzieli również Paniom pracownik Starostwa pod numerem 63 222 32 46.
 

Z poważaniem
Andrzej Piątkowski
Burmistrz Dobrej

 

Autor: segregujący śmieci | Data: 2016-02-01 20:10:23 | E-mail: ............. | Kategoria: Ekologia
Pytanie:
Witam, mam pytanie związane z odpadami zmieszanymi, a mianowicie podczas ostatniej sesji padły słowa cyt. " Zapłacą za popiół - Podczas obrad burmistrz Dobrej, Andrzej Piątkowski przybliżył temat segregacji odpadów. W każdym miesiącu, w okresie grzewczym odbierany jest popiół. W ostatnim czasie przeprowadzono kontrolę jego składu.

–W popiele jest wszystko. Złom, papier, puszki, plastik. Przez brak segregacji koszty są ogromne. Jesteśmy zobowiązani po raz ostatni powiadomić mieszkańców - mówił burmistrz.

Poinformował on również, że przy kolejnym odbiorze, popiół zabrudzony czymkolwiek może być nieodebrany lub odebrany, ale za większą kwotę", więc pytanie brzmi co rozumiemy wedle harmonogramu odbioru śmieci "śmieci zmieszane"? raczej powinien widnieć opis "popiół" bo przecież popiół to nie jest śmieć zmieszany tylko czysty popiół i to w dodatku suchy. W związku z tym gdzie mamy wyrzucać śmieci typu pampersy, podpaski, czy inne zużyte mokre artykuły higieniczne? czy nie powinien być do tych typu rzeczy mokrych inny pojemnik, skoro pod pojęciem śmieci zmieszane, nie są śmieci zmieszane tylko czysty popiół. Rozumiem, że śmieci typu papier, szkło, czy plastik tam nie powinny się znaleźć, bo od tego są worki, ale co z mokrymi np. artykułami higienicznymi? I co to znaczy, że ostatni raz informujemy mieszkańców? skoro w harmonogramie jest napisane "śmieci zmieszane", raczej powinna być zmiana "popiół".
Odpowiedź:

W odpowiedzi na pytanie dotyczące odpadów zmieszanych i popiołu informuję, że:

- osoby, które zgłosiły potrzebę oddawania popiołu są obowiązane do selektywnego gromadzenia popiołu w pojemnikach;

- odpady zmieszane (np. pampersy, podpaski, zużyte artykuły higieniczne) powinny być gromadzone w workach na odpady zmieszane (kolor szary), worki te są dostarczane przez Przedsiębiorstwo Komunalne w Sieradzu oraz są dostępne w Urzędzie Miejskim w Dobrej w pokoju nr 5;

- przypominamy również, że w sezonie grzewczym (do końca kwietnia) odbiór wysegregowanego popiołu odbywa się w terminie odbioru odpadów zmieszanych. W pierwszej kolejności jest zbierany popiół a następnie tego samego dnia są odbierane odpady zmieszane.

Reasumując, na czas sezonu grzewczego pojemnik na odpady zmieszane przeznaczamy na popiół a odpady zmieszane gromadzimy w szarych workach.
Nadmieniam, iż szczegółowe informacje podawane były w informatorze samorządowym Dobrzanin, na stronach internetowych oraz poprzez kurendy. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o telefon (63 279 99 23) lub osobiście do Urzędu Miejskiego w Dobrej gdzie postaramy się rozwiać wszelkie nurtujące wątpliwości. 
 

Z poważaniem
Andrzej Piątkowski
Burmistrz Dobrej

Strony: [1] [2] [3]
reklama:
Zadaj pytanie burmistrzowi
Czerwonym kolorem oznaczono pola wymagane!
Burmistrz odpowiada na pytania w ciągu 30 dni.
Kalendarz imprez 2018
Kalendarz imprez 2018_2
Kalendarz imprez 2018_3
100_lecie
100_lecie_2
100_lecie_3
<< Czerwiec 2018 >>
Pn Wt Sr Cz Pi So Nd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
software, design, hosting by Dobranet.pl