Komunikat. Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o ich używaniu w naszej Polityce Prywatności oraz dowiedz się jak zmienić ustawienia cookie na stronach producenta Twojej przeglądarki. Korzystając z portalu dobra24.pl wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki. [x] ZAMKNIJ
Pytania do burmistrza

burmistrz dobrej

Szanowni Państwo

Jeżeli ktoś z Państwa chciałby zadać pytanie dotyczące pracy naszego samorządu, to serdecznie zapraszam

Burmistrz Dobrej  
Andrzej Piątkowski

Kategorie
Inne... [25]
Kategoria: Inne...
Autor: Mieszkaniec | Data: 2017-09-24 11:49:55 | E-mail: sda@wp.pl | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Witam
Od października w harmonogramie jest odbiór popiołu i odbiór odpadów zmieszanych, tylko problem w tym że mieszańcy mają jeden pojemnik i stąd pytanie jak segregować popiół i zmieszane, chyba w jeden pojemnik? dlaczego firma nie dostarcza mieszańcom dwóch pojemników, czy mamy sobie drugi kupić sami? firma z urzędu powinna dostarczyć dwa a nie jeden pojemnik. W tej sytuacji mieszkańcy nawet nie powinni się dopominać o drugi pojemnik bo tu chyba logiczne jest że powinny być dwa.
Odpowiedź:

Szanowny Panie!

Uprzejmie informuję, że mieszkańcy oddający wysegregowany popiół mogą zgłaszać potrzebę dostarczenia dodatkowego pojemnika na popiół w Urzędzie Miejskim w Dobrej (pok. Nr 5) lub pod nr telefonu 63 279 99 23.
Nadmienię, że pojemniki na popiół są sukcesywnie dostarczane przez ZUK „EKO-GAB” od marca br. wszystkim mieszkańcom gminy Dobra, którzy zgłaszają taką potrzebę.
 

Z poważaniem
Andrzej Piątkowski
Burmistrz Dobrej

Autor: Koroner | Data: 2017-04-20 08:45:43 | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Szanowny Panie Burmistrzu!!!
Mam pytanie dotyczące odbioru śmieci. W terminarzu nowej firmy odbierającej odpady dowiadujemy się, że w miesiącu kwietniu odbierane są worki w czterech kolorach. Dotychczas były to dwa worki. Teraz osobno jest też papier, a nikt nam worków niebieskich jak zaznaczono na papier nie rozdał. Wiadomo biodegradowalnych większość nie oddaje to i brązowych nie dali, ale te niebieskie? Kolejna sprawa to odpady zmieszane i popioły. Wszystko ma być oddawane w pojemnikach. Proszę nam wytłumaczyć jak w tym samym czasie zbierać jedno i drugie mając jeden kosz?
Odpowiedź:

W odpowiedzi na pytanie z dnia 20 kwietnia br. dotyczące odbioru śmieci, uprzejmie informuję, że worki w kolorze niebieskim, przeznaczone do odbioru papieru i tektury dostępne są na bieżąco w Urzędzie Miejski nr Dobrej (pok. nr 5). Worki w tym kolorze będą też udostępniane w dniu odbioru odpadów przez pracowników firmy EKO-GAB.

Tylko nieliczni mieszkańcy gminy Dobra oddają odpady biodegradowalne (w workach brązowych), gdyż ponad 95% posesji zdeklarowało kompostowanie ich we własnym zakresie.

Mieszkańcy oddający wysegregowany popiół mogą zgłaszać potrzebę dostarczenia dodatkowego pojemnika na popiół w Urzędzie Miejskim w Dobrej (pok. Nr 5) lub pod nr telefonu 63 279 99 23.

z wyrazami szacunku

                                                                                                        Burmistrz Dobrej

                                                                                                        Andrzej Piątkowski

Autor: Mieszkaniec | Data: 2015-05-27 07:10:38 | E-mail: .... | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Odnośnie Pana odpowiedzi:
- jeśli nie wie Pan gdzie się znajduje pies, to informuję iz praktycznie 24 godziny na dobe jest na ulicy Okrzei i na dzień dzisiejszy nie doczekał sie pomocy, chociaż pies był Gminie zgłaszany. Moje podejrzenia nie są nieuzasadnione bo tak jak napisał Pan wcześniej, pies dwa razy uciekł z Zakładu Komunalki, więc mam prawo to sprawdzić
- jeśli juz Pan poruszył dane osobowe pracowników to prosze powiedzieć czy na stanowisko Pani Krawczyk i pani Wójcik był konkurs, bo pojawiły sie nowe osoby ale na waszej stronie nie było takiego ogłoszenia, a wiemy że jedna z pań została zatrudniona juz rok temu. więc chcemy wiedzieć na jakiej podstawie?
Odpowiedź:

Szanowny Mieszkańcu!

 

Odpowiadając na Pana kolejne pytania wyjaśniam, że:

- pies, o którym Pan pisze został zgłoszony do schroniska w Czartkach,

- obowiązkiem gminy jest wskazać dokładne miejsce, gdzie przebywa zgłoszony pies z czym mamy poważny problem, ponieważ pies widziany jest w wielu miejscach,

- pracownik gminy jest w stałym kontakcie z mieszkańcami, aby wreszcie zakończyć tę sprawę,

- bardzo proszę o pomoc skoro Pan zarzuca nam opieszałość (telefon kontaktowy pracownika 697-945-313), za co z góry dziękuję,

- wszystkie sprawy związane ze zmianą zatrudnienia w gminie są jawne i na pewno zgodne z przepisami w tym zakresie,

- jeśli pragnie Pan mieć szczegółowe informacje proszę o kontakt z sekretarzem urzędu Panem Stanisławem Stasiakiem.

 

 

   Z poważaniem

 

Andrzej Piątkowski

  Burmistrz Dobrej

Autor: Robert | Data: 2015-05-22 07:05:34 | E-mail: robert@wp.pl | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Szanowny Panie Burmistrzu!!!
Kiedy pies z ulicy Okrzei doczeka sie w końcu pomocy???????
Napisał Pan, że pies był dwa razy zabierany do Zakładu Komunalki, więc prosze napisać w jakich dniach, bo chciałbym to sprawdzić, czy rzeczywiście tak było, bo nie chce mi sie wierzyć że taki łagodny pies mógł sie zerwać z łańcucha.
jeszcze mam jedno pytanie - czytając Echo Turku uzyskalismy informację, że pan Pokojewski odszedł z pracy a pojawiła sie nowa osoba. Czy byl ogłaszany konkurs na to stanowisko, a jesli tak to gdzie byl zamieszczony???
I jeszcze jedno - czy dzieci za korzystanie z Orlika muszą płacić jakies pieniądze, a jeśli tak to w jakiej kwocie???
Proszę o udzielenie odpowiedzi na te pytanie i zamieszczenie jej na stronie.
Odpowiedź:

Szanowny Panie Robercie!

W odpowiedzi na Pana pytanie uprzejmie informuję, że:

- nadal jest jedno wolne miejsce na wałęsającego się psa w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Dobrej, które czeka na kolejnego psa, podejrzenia Pana są więc nieuzasadnione,

- zgłoszenie psa do schroniska zwierząt w Czartkach zostało dokonane w dniu 15.05.2015 r., konieczne jest jednak określenie dokładnego miejsca przebywania psa, aby umożliwić zabranie go do schroniska,

- na stanowisko po Panu Andrzeju Pokojewskim nie ogłaszaliśmy konkursu, ponieważ na czas określony zadania, które były przez Niego realizowane przydzielono czterem pracownikom Urzędu Miejskiego: Marek Świętochowski, Donata Wójcik, Joanna Krawczyk, Zbigniew Szymczak,

- korzystanie z Orlika jest nieodpłatne, nigdy nie zbierano żadnych opłat.

 

Z poważaniem

Andrzej Piątkowski

Burmistrz Dobrej

Autor: Robert | Data: 2015-05-15 07:21:18 | E-mail: robert@wp.pl | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Witam
Chciałbym sie doczekać odpowiedzi na pytanie - czy bezpański pies, który był zgłaszany miesiąc temu to czy doczekał sie pomocy? poniewaz nie odpowiada Pan na pytania. Skoro zamieszcza Pan rubrykę - pytanie do burmistrza, to wypadałoby odpowiadać na pytania. Psa nie widać od około 2 dni, więc moje pytanie, czy został umieszczony w schronisku, lub gdzieś indziej?
Odpowiedź:

Szanowny Panie Robercie!

Tak jak wcześniej pisałem problem dotyczący psa zgłoszony był policji i dzielnicowy miał wyjaśnić sprawę właściciela psa. Ponieważ nie ustalono właściciela pies został umieszczony w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Dobrej skąd dwukrotnie uciekł po zerwaniu łańcucha i obroży. W obecnej chwili pies jest zgłoszony do schroniska zwierząt w Czartkach dokąd zostanie zabrany przez pracowników tegoż schroniska.
 

Z poważaniem

Andrzej Piątkowski
Burmistrz Dobrej

Strony: [1] [2] [3] [4] [5]
reklama:
Zadaj pytanie burmistrzowi
Czerwonym kolorem oznaczono pola wymagane!
Burmistrz odpowiada na pytania w ciągu 30 dni.
HARMONOGRAM IMPREZ NA 2017 ROK
HARMONOGRAM IMPREZ NA 2017 ROK
Harmonogram imprez na 2017 rok
<< Listopad 2017 >>
Pn Wt Sr Cz Pi So Nd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
software, design, hosting by Dobranet.pl