Komunikat. Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o ich używaniu w naszej Polityce Prywatności oraz dowiedz się jak zmienić ustawienia cookie na stronach producenta Twojej przeglądarki. Korzystając z portalu dobra24.pl wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki. [x] ZAMKNIJ
Pytania do burmistrza

burmistrz dobrej

Szanowni Państwo

Jeżeli ktoś z Państwa chciałby zadać pytanie dotyczące pracy naszego samorządu, to serdecznie zapraszam

Burmistrz Dobrej  
Andrzej Piątkowski

Kategorie
Inne... [29]
Kategoria: Inne...
Autor: Jan | Data: 2018-06-15 06:06:54 | E-mail: Jan@op.pl | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Dlaczego od dnia wczorajszego tj. 14 czerwca w Dobrej od samego rana nie ma wody? Przecież ludzie chodzą do pracy na 6 a nawet nie mają jak się umyć czy zrobić herbaty, to jakaś kpina jest z waszej strony żeby ludziom już drugi dzień wyłączać wodę, dzieci chodzą do szkoły bez napicia się w domu ciepłej herbaty. Cyrki sobie robicie i to przed wyborami? Takie rzeczy to tylko w Dobrej się dzieją, oj gratuluję panie burmistrzu wyłączania ludziom wody i to jeszcze rano kiedy wszyscy szykują się do pracy i do szkoły, brak słów.
Odpowiedź:

Szanowny Panie Janie!

W odpowiedzi na pytanie dotyczące braku wody w godzinach nocnych i rannych w Dobrej w dniach 14 i 15 czerwca uprzejmie informuję, że:

- brak wody był spowodowany awarią urządzeń elektrycznych w hydroforni w Długiej Wsi,

- pierwszą awarię usunął konserwator, pracownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dobrej,

- druga awaria trwała dłużej, ponieważ wymagała wymiany przepalonej cewki,

- przepraszam wszystkich odbiorców wody korzystających z hydroforni w Długiej Wsi za przerwy w dostawie wody i jednocześnie oświadczam, że nie było żadnych celowych wyłączeń,

- natomiast stwierdzenie, że „takie rzeczy to tylko w Dobrej się dzieją, oj gratuluję panie burmistrzu wyłączania ludziom wody {…}”  uważam za zwykłe nieporozumienie   

 

Z poważaniem

Andrzej Piątkowski

Burmistrz Dobrej

Autor: Maciek | Data: 2018-02-19 16:59:21 | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Gdzie mogę sprawdzić jakie są aktualne stawki opłat za wywóz odpadów ?
Odpowiedź:

Szanowny Panie Maćku,

informuję, iż wszelkie informacje na temat gospodarki odpadami w Gminie Dobra znajdzie Pan w Biuletynie Informacji Publicznej pod linkiem:
http://dobra.nowoczesnagmina.pl/?c=497
w dziale Prawo lokalne/gospodarka odpadami
oraz bezpośrednio u p. Donaty Wójcik pod numerem tel. 63 279 99 23 /pokój nr 5

Z poważaniem

Andrzej Piątkowski
Burmistrz Dobrej

Autor: Mieszkaniec Dobrej | Data: 2018-02-17 17:09:20 | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Szanowny panie Burmistrzu. Mieszkańcy nie zawsze mają możliwość, uczestniczenia w sesjach rady miasta ( ze względu na pracę i godziny zebrań ) a chętnie poznali by podejmowane tematy na zebraniach i sprawy związane z naszym miastem. Tak więc dlaczego nie są udostępniane w internecie ( na stronie miasta ) sprawozdania z sesji rady miasta Dobra ?
Odpowiedź:

W odpowiedzi na powyższe pytanie uprzejmie informuję, iż w ciągu dwóch tygodni po każdej sesji publikowane są uchwały dotyczące omawianych podatków i opłat lokalnych oraz wszystkie uchwały podejmowane przez Radę Miejską w Dobrej. Osoby zainteresowane pracą Rady Miejskiej w Dobrej mają możliwość zapoznania się z treścią protokołów, poprzez wgląd do nich na indywidualne żądanie albo poprzez wyłożenie w dostępnym miejscu w siedzibie urzędu. Natomiast od najbliższej kadencji obowiązywał będzie ustawowy obowiązek transmitowania obrad rad gminy i utrwalania ich za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad będą udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej.

Z poważaniem

Andrzej Piątkowski

Burmistrz Dobrej

Autor: mieszkanka | Data: 2018-02-08 16:19:11 | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Witam, mam pytanie: czy jest lub będzie możliwość zatrudnienia się w przedszkolu w charakterze pomocy nauczyciela ,pomocy w kuchni, ponieważ ostatnio jedna z naszych mieszkanek pracowała jako pomoc nauczyciela a nie było informacji o zatrudnieniu.
Odpowiedź:
W odpowiedzi na pytanie dotyczące możliwości zatrudnienia w przedszkolu, uprzejmie informuję, że wszelkie informacje proszę zasięgać u Pana Marka Milczarka Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej.
 
Z poważaniem
/-/ Andrzej Piątkowski
Burmistrz Dobrej
 
Autor: Mieszkaniec | Data: 2017-09-24 11:49:55 | E-mail: sda@wp.pl | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Witam
Od października w harmonogramie jest odbiór popiołu i odbiór odpadów zmieszanych, tylko problem w tym że mieszańcy mają jeden pojemnik i stąd pytanie jak segregować popiół i zmieszane, chyba w jeden pojemnik? dlaczego firma nie dostarcza mieszańcom dwóch pojemników, czy mamy sobie drugi kupić sami? firma z urzędu powinna dostarczyć dwa a nie jeden pojemnik. W tej sytuacji mieszkańcy nawet nie powinni się dopominać o drugi pojemnik bo tu chyba logiczne jest że powinny być dwa.
Odpowiedź:

Szanowny Panie!

Uprzejmie informuję, że mieszkańcy oddający wysegregowany popiół mogą zgłaszać potrzebę dostarczenia dodatkowego pojemnika na popiół w Urzędzie Miejskim w Dobrej (pok. Nr 5) lub pod nr telefonu 63 279 99 23.
Nadmienię, że pojemniki na popiół są sukcesywnie dostarczane przez ZUK „EKO-GAB” od marca br. wszystkim mieszkańcom gminy Dobra, którzy zgłaszają taką potrzebę.
 

Z poważaniem
Andrzej Piątkowski
Burmistrz Dobrej

Strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6]
reklama:
Zadaj pytanie burmistrzowi
Czerwonym kolorem oznaczono pola wymagane!
Burmistrz odpowiada na pytania w ciągu 30 dni.
Kalendarz imprez 2018
Kalendarz imprez 2018_2
Kalendarz imprez 2018_3
100_lecie
100_lecie_2
100_lecie_3
<< PaĄdziernik 2018 >>
Pn Wt Sr Cz Pi So Nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
software, design, hosting by Dobranet.pl