Komunikat. Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o ich używaniu w naszej Polityce Prywatności oraz dowiedz się jak zmienić ustawienia cookie na stronach producenta Twojej przeglądarki. Korzystając z portalu dobra24.pl wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki. [x] ZAMKNIJ
Pytania do burmistrza

burmistrz dobrej

Szanowni Państwo

Jeżeli ktoś z Państwa chciałby zadać pytanie dotyczące pracy naszego samorządu, to serdecznie zapraszam

Burmistrz Dobrej  
Tadeusz Gebler  

Kategorie
Inne... [30]
Kategoria: Inne...
Autor: Dominik | Data: 2018-12-14 11:35:38 | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Witam
Mam pytanie odnośnie nagrywania sesji rady gminy, do czego ustawowo zobowiązana jest gmina. Gdzie mogę obejrzeć takie nagranie? Na stronie gminy jest udostępniona tylko transmisją na żywo. Ustawa obliguje Państwa to zarejestrowania sesji i udostępnieniu nagrania zainteresowanym. Bardzo proszę o odpowiedź
Pozdrawiam
Dominik
Odpowiedź:

Szanowny Panie Dominiku!

W odpowiedzi na pytanie dotyczące nagrywania obrad sesji Rady Miejskiej w Dobrej chciałbym poinformować o obowiązkach gminy w tym zakresie. Otóż nowo dodany przepis art. 20 ust. 1b ustawy o samorządzie gminnym stanowi, że obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad powinny być udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy. Jak Pan w wspomniał z obowiązku transmisji na żywo gmina się wywiązuje, natomiast udostępnienie nagrania w Biuletynie Informacji Publicznej wiąże się z obróbką nagrania oraz kompresją wideo do odpowiedniego formatu, co wymaga odpowiedniego nakładu czasu i pracy. Wszystkie nagrania z sesji będą zawsze udostępnione w BIP pod adresem: http://dobra.nowoczesnagmina.pl w zakładce "Rada Miejska w Dobrej - Transmisje z sesji".

 

Z poważaniem
Burmistrz Dobrej
Tadeusz Gebler

Autor: Jan | Data: 2018-06-15 06:06:54 | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Dlaczego od dnia wczorajszego tj. 14 czerwca w Dobrej od samego rana nie ma wody? Przecież ludzie chodzą do pracy na 6 a nawet nie mają jak się umyć czy zrobić herbaty, to jakaś kpina jest z waszej strony żeby ludziom już drugi dzień wyłączać wodę, dzieci chodzą do szkoły bez napicia się w domu ciepłej herbaty. Cyrki sobie robicie i to przed wyborami? Takie rzeczy to tylko w Dobrej się dzieją, oj gratuluję panie burmistrzu wyłączania ludziom wody i to jeszcze rano kiedy wszyscy szykują się do pracy i do szkoły, brak słów.
Odpowiedź:

Szanowny Panie Janie!

W odpowiedzi na pytanie dotyczące braku wody w godzinach nocnych i rannych w Dobrej w dniach 14 i 15 czerwca uprzejmie informuję, że:

- brak wody był spowodowany awarią urządzeń elektrycznych w hydroforni w Długiej Wsi,

- pierwszą awarię usunął konserwator, pracownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dobrej,

- druga awaria trwała dłużej, ponieważ wymagała wymiany przepalonej cewki,

- przepraszam wszystkich odbiorców wody korzystających z hydroforni w Długiej Wsi za przerwy w dostawie wody i jednocześnie oświadczam, że nie było żadnych celowych wyłączeń,

- natomiast stwierdzenie, że „takie rzeczy to tylko w Dobrej się dzieją, oj gratuluję panie burmistrzu wyłączania ludziom wody {…}”  uważam za zwykłe nieporozumienie   

 

Z poważaniem

Andrzej Piątkowski

Burmistrz Dobrej

Autor: Maciek | Data: 2018-02-19 16:59:21 | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Gdzie mogę sprawdzić jakie są aktualne stawki opłat za wywóz odpadów ?
Odpowiedź:

Szanowny Panie Maćku,

informuję, iż wszelkie informacje na temat gospodarki odpadami w Gminie Dobra znajdzie Pan w Biuletynie Informacji Publicznej pod linkiem:
http://dobra.nowoczesnagmina.pl/?c=497
w dziale Prawo lokalne/gospodarka odpadami
oraz bezpośrednio u p. Donaty Wójcik pod numerem tel. 63 279 99 23 /pokój nr 5

Z poważaniem

Andrzej Piątkowski
Burmistrz Dobrej

Autor: Mieszkaniec Dobrej | Data: 2018-02-17 17:09:20 | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Szanowny panie Burmistrzu. Mieszkańcy nie zawsze mają możliwość, uczestniczenia w sesjach rady miasta ( ze względu na pracę i godziny zebrań ) a chętnie poznali by podejmowane tematy na zebraniach i sprawy związane z naszym miastem. Tak więc dlaczego nie są udostępniane w internecie ( na stronie miasta ) sprawozdania z sesji rady miasta Dobra ?
Odpowiedź:

W odpowiedzi na powyższe pytanie uprzejmie informuję, iż w ciągu dwóch tygodni po każdej sesji publikowane są uchwały dotyczące omawianych podatków i opłat lokalnych oraz wszystkie uchwały podejmowane przez Radę Miejską w Dobrej. Osoby zainteresowane pracą Rady Miejskiej w Dobrej mają możliwość zapoznania się z treścią protokołów, poprzez wgląd do nich na indywidualne żądanie albo poprzez wyłożenie w dostępnym miejscu w siedzibie urzędu. Natomiast od najbliższej kadencji obowiązywał będzie ustawowy obowiązek transmitowania obrad rad gminy i utrwalania ich za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad będą udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej.

Z poważaniem

Andrzej Piątkowski

Burmistrz Dobrej

Autor: mieszkanka | Data: 2018-02-08 16:19:11 | Kategoria: Inne...
Pytanie:
Witam, mam pytanie: czy jest lub będzie możliwość zatrudnienia się w przedszkolu w charakterze pomocy nauczyciela ,pomocy w kuchni, ponieważ ostatnio jedna z naszych mieszkanek pracowała jako pomoc nauczyciela a nie było informacji o zatrudnieniu.
Odpowiedź:
W odpowiedzi na pytanie dotyczące możliwości zatrudnienia w przedszkolu, uprzejmie informuję, że wszelkie informacje proszę zasięgać u Pana Marka Milczarka Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej.
 
Z poważaniem
/-/ Andrzej Piątkowski
Burmistrz Dobrej
 
Strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6]
reklama:
Zadaj pytanie burmistrzowi
Czerwonym kolorem oznaczono pola wymagane!
Burmistrz odpowiada na pytania w ciągu 30 dni.
Kalendarz imprez 2018
Kalendarz imprez 2018_2
Kalendarz imprez 2018_3
100_lecie
100_lecie_2
100_lecie_3
<< Kwiecień 2019 >>
Pn Wt Sr Cz Pi So Nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Strona Główna | Redakcja | Regulamin | Polityka Prywatności
© 2008-2019 dobra24.pl
Inspektorem ochrony danych jest Pani Ewa Galińska.
Kontakt mailowy ispektor@osdidk.pl tel. 531 641 425
software, design, hosting by Dobranet.pl