Komunikat. Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o ich używaniu w naszej Polityce Prywatności oraz dowiedz się jak zmienić ustawienia cookie na stronach producenta Twojej przeglądarki. Korzystając z portalu dobra24.pl wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki. [x] ZAMKNIJ
Pytania do burmistrza

burmistrz dobrej

Szanowni Państwo

Jeżeli ktoś z Państwa chciałby zadać pytanie dotyczące pracy naszego samorządu, to serdecznie zapraszam

Burmistrz Dobrej  
Andrzej Piątkowski

Kategorie
Inne... [23]
Najnowsze pytania do burmistrza
Autor: XYZ | Data: 2017-02-24 17:22:53 | E-mail: xy.91@wp.pl | Kategoria: Ekologia
Pytanie:
Dzień dobry
Mam do Pana Burmistrza pytanie dotyczące nowej firmy, która będzie od 1.03. zajmowała się odbiorem odpadów w naszej gminie. Chciałabym się dowiedzieć co z koszami, które dostaliśmy od poprzedniej firmy? Czy one będą odbierane? Jak? Kiedy? Gdzie? A jak zostaną dostarczone nowe? Czy segregacja będzie wyglądała tak samo? Nigdzie nie ma takiej informacji. W "Dobrzaninie", w gazecie, która nie dociera do wszystkich jest napisane, że nowy harmonogram będzie dostępny na stronie gminy od 1.03. Jednak co z osobami starszymi, które nie mają dostępu do Internetu? Myślę, że terminarz odbioru odpadów powinien dostać każdy mieszkaniec. Na dzień dzisiejszy nikt nic nie wie.
Pozdrawiam XYZ
Odpowiedź:

Szanowna  Pani!

Uprzejmie informuję, że od 1 marca 2017 r. odpady komunalne od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Dobra odbiera Zakład Usług Komunalnych „EKO GAB” s.c.
Wykonawca ten został wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego w dniu 31 stycznia br.

W przypadku nieruchomości zamieszkałych pojemniki do odbioru odpadów zmieszanych pozostają te same (nie nastąpi ich wymiana). Worki przeznczone do odbioru odpadów segregowanych będzie zapewniał ZUK „EKO-GAB”, jak również będą one dostępne w Urzędzie Miejskiemu w Dobrej w pokoju nr 5.

Informacja o nowych harmonogramach odbiorów odpadów komunalnych została przekazana sołtysom, których zadaniem było wywieszenie jej na tablicy ogłoszeń i rozesłanie w formie kurendy. ZUK „EKO-GAB” dostarczy harmonogramy mieszkańcom wsi podczas pierwszego odbioru odpadów.

Harmonogramy odbioru odpadów dostępne są również na stronie internetowej www.dobra24.pl oraz w Urzędzie Miejskim w Dobrej (pokój nr 5). 

Z poważaniem
Andrzej Piątkowski
Burmistrz Dobrej

Autor: Anna | Data: 2016-07-27 07:27:10 | E-mail: ania@wp.pl | Kategoria: Kultura, sport i rekreacja
Pytanie:
Panie Burmistrzu

Mam pytanie, dlaczego Orlik jest zamknięty i dzieci nie mogą grac w piłkę? Przecież są wakacje, a prowadzone są remonty przez ten okres. I dlaczego w weekendy nie mozna z niego korzystać, bo jest pozamykane? W innych gminach Orlik jest ogólnodostępny i dzieci mogą sobie grać. Nie na tym to miało polegać.
Odpowiedź:

W odpowiedzi na pytanie dotyczące funkcjonowania „Orlika” informuję, że:

- „Orlik” w czasie wakacji jest otwarty zgodnie z zamieszczoną na budynku socjalnym „Orlika” informacją dotyczącą godzin pracy instruktora. Jest również możliwość skorzystania z boiska sportowego na stadionie w Dobrej w godzinach dopołudniowych.

Godziny pracy instruktora:

Poniedziałek 16.00 - 20.00

Wtorek 16.00 - 20.00

Środa – dzień wolny

Czwartek 16.00 - 20.00

Piątek 16.00 - 20.00

Sobota 12.00 - 16.00

Niedziela 12.00 - 16.00 

Jednocześnie informuję, że na Orliku w czasie wakacji nie były prowadzone żadne prace remontowe.

 

Z poważaniem

Andrzej Piątkowski

Burmistrz Dobrej

 
Autor: Zofia Piętka | Data: 2016-06-09 21:04:00 | E-mail: zofia.pietka@wp.pl | Kategoria: Zabudowa, nieruchomości, lokale
Pytanie:
Witam serdecznie Pana Burmistrza!
Mam pytanie dotyczące nieruchomości po szkole podstawowej w Miłkowicach?
Czy skoro nie ma planu zagospodarowania przestrzennego dla tej nieruchomości , Gmina Dobra stawia jakieś warunki co do zagospodarowania tego budynku w przypadku jego zakupu w drodze IV przetargu,?
z wyrazami szacunku- Zofia Piętka
Odpowiedź:

Dzień dobry!
Szanowna Pani Zofio!
W odpowiedzi na Pani pytanie uprzejmie wyjaśniam, że zagospodarowanie budynku i działki będzie należało wyłącznie do nabywcy przedmiotowej nieruchomości.
 

Z poważaniem
Andrzej Piątkowski
Burmistrz Dobrej

reklama:
Zadaj pytanie burmistrzowi
Czerwonym kolorem oznaczono pola wymagane!
Burmistrz odpowiada na pytania w ciągu 30 dni.
HARMONOGRAM IMPREZ NA 2017 ROK
HARMONOGRAM IMPREZ NA 2017 ROK
HARMONOGRAM IMPREZ NA 2017 ROK
<< Marzec 2017 >>
Pn Wt Sr Cz Pi So Nd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
software, design, hosting by Dobranet.pl