Z życia gminy

Regulamin naboru OZE

REGULAMIN NABORU DLA WSPARCIA REALIZACJI INWESTYCJI Z WYKORZYSTANIEM ODNAWIALNYCH ŻRÓDEŁ ENERGII W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH W RAMACH PROGRAMU: „WSPARCIE ROZWOJU ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII W GMINIE DOBRA”.

Pliki do pobrania

  • Regulamin naboru uczestników projektu - 121.03kB Pobierz Czytaj

Galeria

Brak nazwy
Wspieranie edukacji włączającej w Gminie Dobra i...

Wspieranie edukacji włączającej w...

Więcej informacji o projekcie pod adresem:  https://wspieranieedukacji.pl/

Zgłaszanie przedstawicieli organizacji pozarządowych,...

Zgłaszanie przedstawicieli...

Burmistrz Dobrej zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do wskazywania kandydatów na...

Otwarty konkurs ofert na powierzenie realizacji zadań...

Otwarty konkurs ofert na powierzenie...

Burmistrz Dobrej ogłasza otwarty konkursu ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej w 2025 roku. Cele konkursu, warunki realizacji zadań oraz kryteria...

Inwentaryzacja Azbestu - obowiązek dla właścicieli...

Inwentaryzacja Azbestu - obowiązek...

Zgodnie z § 10 ust. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz...

Akcja Bezpieczne Ferie Zimowe

Akcja "Bezpieczne Ferie Zimowe"

Każdego roku podczas ferii zimowych Państwowa Inspekcja Sanitarna prowadzi akcję informacyjno- edukacyjną pod hasłem „Bezpieczne ferie zimowe”, skierowaną do ogółu...

Skorzystaj z ulgi na basen w okresie ferii - kampania...

Skorzystaj z ulgi na basen w okresie...

Burmistrz Dobrej Tadeusz Gebler uprzejmie informuje, że w związku z zawartym porozumieniem pomiędzy Gminą Dobra a Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Turku, dzieci i młodzież uczące się w...

„Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością”...

„Asystent osobisty osoby z...

Biuletyn Informacji Publicznej Program „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 jest...