Z życia gminy

Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji

Konsultacje społeczne projektu uchwały w...

OGŁOSZENIE

Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji

Burmistrz Dobrej zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.

Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały. Konsultacje przeprowadzone będą od 4 października 2024 do 8 listopada 2024 r. w postaci:

1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.

Formularz dostępny będzie:

-   na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.dobra24.pl/

-   na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.dobra24.pl/

-   na żądanie osób zainteresowanych w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej,
Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.

Wypełnione formularze należy dostarczyć:

-   drogą elektroniczną na adres e-mailowy: um@dobra24.pl;

-   drogą korespondencyjną na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra;

-   bezpośrednio do Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, Sekretariat, w godzinach pracy Urzędu.

2. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.gle/13XnhP4Xr9EFvQz79

3. Spotkania online z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostaną omówione główne założenia projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Spotkanie odbędzie się w dniu 15 października 2024 r. o godz. 17:00 pod linkiem: meet.google.com/rop-rqvu-bhf.

4. Debaty online z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostaną omówione główne założenia projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Spotkanie odbędzie się w dniu 23 października 2024 r. o godz. 17:00 pod linkiem: meet.google.com/zzu-bxoc-xcd.

Uwagi do projektu uchwały można składać do 8 listopada 2024 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miejskiego w Dobrej.

Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.dobra24.pl/ i na stronie www.dobra24.pl/oraz dostępne na żądanie osób zainteresowanych w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.

  • projekt Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji wraz z załącznikami,
  • formularz zgłaszania uwag.

Pliki do pobrania

  • Ogłoszenie Burmistrza Dobrej o rozpoczeciu konsultacji... - 494.26kB Pobierz Czytaj
  • Zarządzenie Burmistrza Dobrej w sprawie przeprowadzenia... - 2.37MB Pobierz Czytaj
  • Formularz zgłaszania uwag. - 21.08kB Pobierz
Konsultacje społeczne projektu Strategii Rozwoju Gminy...

Konsultacje społeczne projektu...

OGŁOSZENIE BURMISTRZA DOBREJ W SPRAWIE KONSULTACJI SPOŁECZNYCH  DOTYCZĄCYCH PROJEKTU STRATEGII ROZWOJU GMINY DOBRA NA LATA 2025-2030 Zgodnie z art. 6 ust. 3 ustawy...

Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół

Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy...

Gmina Dobra w ramach Programu Aktywna Szkoła – sprzęt sportowy dla szkół, otrzymała wsparcie finansowe w postaci dotacji celowej ze środków pochodzących z budżetu...

Wspieranie edukacji włączającej w Gminie Dobra i...

Wspieranie edukacji włączającej w...

27 niezwykle ważnych projektów z zakresu edukacji włączającej otrzyma dofinansowanie z marszałkowskich funduszy unijnych. Szczegóły na temat planowanych działań edukacyjnych w...

Rozwiń swój biznes na szkoleniach online!

Rozwiń swój biznes na szkoleniach...

Jeśli nadal zadajesz sobie pytanie „Co zrobić, by zarobić?” to darmowe szkolenia przygotowane przez ekspertów z PPNT są właśnie dla Ciebie....

Ogłoszenie w sprawie upublicznienia oferty na...

Ogłoszenie w sprawie upublicznienia...

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej z dnia 20.11.2024 r. w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego. W związku ze złożoną do Urzędu Miejskiego w Dobrej dnia 19.11.2024...